Περπατώ















Κεφάλαιο 1
Περπατάω στο δρόμο.
Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.
Πέφτω μέσα.
Χάνομαι, είμαι αβοήθητη.
Δεν φταίω εγώ.
Μου παίρνει μια ζωή για να βγω έξω.
Κεφάλαιο 2
Περπατάω στον ίδιο δρόμο.
Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.
Κάνω ότι δεν τη βλέπω.
Ξαναπέφτω μέσα.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είμαι στο ίδιο σημείο.
Αλλά δεν φταίω εγώ.
Πάλι μου παίρνει πολύ καιρό για να βγω έξω.
Κεφάλαιο 3
Περπατάω στον ίδιο δρόμο.
Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.
Τη βλέπω.
Πάλι πέφτω μέσα, έχει γίνει συνήθεια.
Αλλά τα μάτια μου είναι ανοιχτά.
Ξέρω που βρίσκομαι.
Εγώ φταίω.
Βγαίνω έξω αμέσως.
Κεφάλαιο 4
Περπατάω στον ίδιο δρόμο.
Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.
Την προσπερνάω.
Κεφάλαιο 5
Περπατάω σε έναν άλλο δρόμο.

Σε φιλώ.

 Portia Nelson.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου